ارزان تربن قیمت آجر سفال درجه یک در بازار ایران

بسیاری از انسان ها از حدود 6 هزار سال پیش از ترکیب خاک رس و آب، خشت های آجری می ساختند و آن را در آفتاب قرار داده و پس از این که خشک می شدند برای ساخت بسیاری از بنا های خود بهره می گرفتند؛ این روند همچنان ادامه دارد و هنوز هم آجر به عنوان یکی از قدرتمندترین مصالح ساختمانی به کار می رود؛ شما می توانید برای بنای ساختمان های خود از ارزان ترین قیمت آجر سفال درجه یک، که یکی از نمونه های بسیار عالی آجر در بازار ایران است استفاده کرده و از کارایی آن برخوردار شوید.

ارزان تربن قیمت آجر سفال درجه یک در بازار ایران

خرید جزئی آجر سفال در بازار ایران

خرید جزئی آجر سفال در بازار ایراندر حال حاضر نیز مانند هزاران سال پیش، خاک رس را با ترکیبات دیگری مخلوط کرده و آن را به صورت خشت در آورده و در کوره های آجر پزی پخته و به این صورت بر استقامت آن می افزایند؛ در واقع می توان گفت آجرهایی که در حال حاضر تولید می شوند در قیاس با نمونه های مشابهی که در قرن ها و سال های گذشته ساخته می شد، در ترکیب مواد اولیه و همچنین قرار دادن آن ها در کوره های قدرتمند تفاوت هایی دارند و همانند بسیاری از مصالح دیگر با پیشرفت روز افزونی مواجه شده اند.
در کشورمان بسیاری از فروشگاه های معتبر در بازار ایران وجود دارند که امکان خرید آجر سفال به صورت جزئی و عمده از آن ها امکان پذیر است؛ کافی ست شما ابعاد آجر مورد نظر خود را مشخص کرده و آن را در تعداد مورد نیاز سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین آجر سفال کشورمان را دریافت نموده و اقدام به ساخت بناهای خود نمایید.

میزان مصرف آجر سفال در ساختمان سازی

میزان مصرف آجر سفال ساختمان سازی در هنگام اجرای پروژه های مختلف، کاملاً به ابعاد بنای مورد نظر شما دارد؛ مسلماً هر چقدر بنای شما بزرگتر باشد و یا قصد داشته باشید آن را به صورت چند واحدی ساخته و ارائه نمایید، به آجر سفال بیشتری نیز نیاز خواهید داشت.
البته یکی دیگر از پارمترهایی که در این زمینه نقش تعیین کننده ای دارد این است که شما از این آجر قصد دارید چه استفاده ای نمایید؟ چرا که برخی از سازندگان ساختمان ها از آجر سفال تنها برای تیغه چینی و ساخت دیوارهای نازک میان اتاق های ساختمان استفاده می کنند، اما برخی دیگر از آن برای نمای ساختمان خود نیز بهره می گیرند، پس به تعداد بیشتری از این مصالح نیاز دارند.

آجر سفال به اشکال مختلف تولید می شود؛ از جمله:

  • تو پُر
  • تو خالی
  • سوراخ دار
  • قطعات نازک

فروشنده معتبر آجر سفال درجه یک با قیمت ارزان

فروشنده معتبر آجر سفال درجه یک با قیمت ارزانبسیاری از سازندگان ساختمان ها و معماران، برای تهیه آجر سفال درجه یک، به کسانی که به عنوان فروشنده معتبر این محصول به فعالیت مشغول هستند مراجعه کرده و بهترین نمونه آن را با قیمت ارزان تهیه کرده و از آن برای ساخت بنای خود بهره های فراوانی می برند.

برخی از کسانی که قصد دارند یک مرکز صنعتی و یا کارخانه ای را احداث نمایند، از آجر سفال برای فرش کردن کف آن بهره می گیرند، همچنین در بسیاری از شهرها مشاهده می کنیم که کف پیاده روی ها با استفاده از این آجر ها پوشانده شده و نقش بسیار زیبایی را به وجود آورده است.
معمارانی که در زمینه سقف های تیرچه و بلوک به فعالیت مشغول هستند، از آجر سفال برای ساخت سقف های ساختمان مورد نظر خود بهره گرفته و به این صورت سرعت اجرای سقف را به میزان بسیاری افزایش می دهند.
همانگونه که ذکر شد آجر سفال در معماری و ساختمان سازی امروزه کاربردهای گسترده ای دارد و هر کسی می تواند بر مبنای انتظاری که از این متریال سبک و عالی ساختمانی دارد، آن را خریداری کرده و از آن برای ساخت قسمت های مختلف بنای خود استفاده کرده و به نتایج بسیار عالی دست پیدا کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما