خرید آجر سه گل با بهترین قیمت از کارخانه

 

امروزه مصالح ساختمانی از جمله آجرها از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و شما برای خرید آجر سه گل با بهترین قیمت از کارخانه می‌ توانید مستقیماً اقدام کنید.

 

معرفی آجر سه گل

آجر سه گل نوع جدیدی از آجرهای موجود در بازار هستند که به دلیل برخورداری از ویژگی‌ های خاص در دسته مصالح پرطرفدار و پرفروش قرار می‌ گیرند. ویژگی‌ هایی مانند شکل ظاهری متفاوت، مقاومت بالا و همچنین قیمت مناسب سبب افزایش میزان محبوبیت این مصالح در بازار گردیده است.

آجر سه گل دارای سه سوراخ در سطح می باشد به همین علت است که به آجر سه سوراخ نیز معروف است. این نوع آجر به دلیل دارا بودن ابعاد استاندارد جزء آجرهای دو منظوره به شمار می رود که از آن هم برای ساخت نمای ساختمان و هم به صورت توکار استفاده می‌ کنند.

معرفی آجر سه گل

 

 کاربرد آجر سه گل

آجر سه گل عایق قوی برای حرارت و صوت به شمار می‌ رود به همین علت است که از آن در صنعت ساختمان سازی به وفور استفاده می‌ نمایند. از این نوع مصالح ساختمانی برای ساخت انواع سقف و زدن طاق ضربی بهره می‌ جویند. همچنین آجر سه گل بهترین نوع آجر برای بازسازی انواع بناهای قدیمی محسوب می‌ شود.

مهندسین ساختمان با استفاده از آجرهای سه گل دیوارهای باربر و نیمه باربر را می‌ سازند زیرا میزان مقاومت این نوع آجرها بسیار زیاد است و استحکام دیوار را به صورت قابل توجهی افزایش می‌ دهد. شیارهایی بر روی سطح این آجر وجود دارد که باعث چسبندگی بیشتر ملات می‌ شود. این نوع آجرها بهترین مصالح برای ساخت انواع دیواره‌ ها و تیغه‌ های داخلی ساختمان نیز هستند.

 

 کاربرد آجر سه گل

خرید آنلاین آجر با بهترین قیمت

امروزه خرید آنلاین آجر سه گل از طریق فروشگاه‌ های معتبر سبب صرفه‌ جویی در وقت و انرژی شده است. مزایای خرید اینترنتی موجب شده تا افراد زیادی تمایل به خرید محصولات خود به صورت آنلاین داشته باشند. آن ها می‌ توانند به راحتی قیمت محصولات مورد نیازشان را با یکدیگر مقایسه کنند و سپس خرید خود را انجام دهند.

فروشگاه ما سال‌ هاست که در حوزه فروش انواع آجر فعالیت دارد. شما می‌ توانید برای دریافت مشاوره و ثبت سفارشات خود از طریق این فروشگاه اقدام کنید و سپس خرید خود را به صورت عمده و در تناژ بالا انجام دهید. خرید مستقیم از وب سایت رسمی ما موجب کاهش نرخ نهایی محصول و بهره‌ مندی از تخفیفات ویژه می‌ شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما