خرید اینترنتی بلوک هبلکس از فروشگاه معتبر

بلوک هبلکس در عایق کاری کاربرد بسیار زیادی دارد به همین دلیل است که بیشتر افراد متقاضی خرید اینترنتی آن از فروشگاه‌ های معتبر می‌ باشند.

 

معرفی کامل بلوک هبلکس

بلوک هبلکس با استفاده از ترکیب سیمان، آهک، پودر آلومینیوم و سیلیس تولید می‌ شود. این بلوک‌ها در صنعت ساختمان سازی بسیار پرکاربرد هستند و به دلیل برخورداری از ویژگی‌ های خاص تولید آن روز به روز افزایش می‌ یابد.

بلوک هبلکس در فضای بیرون و درون ساختمان قابلیت استفاده دارد و با توجه به ساختار آن، سرعت نصب بسیار بالا است. افراد می‌ توانند به راحتی در قسمت‌های مختلف ساختمان این بلوک ها را مورد استفاده قرار دهند.

بلوک‌ های هبلکس در ابعاد مختلفی تولید می‌ شوند و این نوع بلوک‌ ها به دلیل آن که در برابر صدا و حرارت عایق هستند، پس از استفاده نیازی به عایق کاری مجدد ساختمان نیست.

معرفی کامل بلوک هبلکس

مزایا و معایب بلوک هبلکس

یکی از مهمترین مزایای استفاده از بلوک هبلکس وزن پایین آن است. این بلوک‌ ها علاوه بر وزن پایین از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند به همین علت است که مورد استفاده گسترده واقع می‌ شوند.

از دیگر مزایای استفاده از بلوک هبلکس می‌ توان به افزایش سرعت در دیوارچینی اشاره نمود. وزن سبک و ابعاد بزرگ این نوع مصالح ساختمانی سبب می‌ شود تا سرعت کارگران در هنگام تیغه چینی افزایش یابد.

بلوک هبلکس به دلیل آن که با استفاده از ترکیبات غیر سمی و دوستدار محیط زیست تهیه شده‌ است، سازگاری مطلوبی با محیط زیست دارد.

از جمله معایب این بلوک‌ها می‌توان به قیمت بالای آن اشاره کرد این بلوک‌ها نسبت به دیگر مصالح ساختمانی قیمت بیشتری دارند. البته کیفیت بالای این مصالح سبب رضایتمندی افراد شده است.

مزایا و معایب بلوک هبلکس

خرید انواع بلوک به صورت آنلاین

اگر شما قصد خرید بلوک هبلکس را دارید، بهتر است به ابعاد آن توجه کنید زیرا این محصول در ابعاد متنوعی در بازار وجود دارد. معمولاً از بلوک هبلکس که دارای ضخامت ۱۰ سانتی‌متر است، برای ساخت دیوارهای داخلی و از بلوک‌هایی با ضخامت ۱۵ سانتی‌متر برای دیوارهای اطراف استفاده می‌ کنند.

انواع بلوک هبلکس به صورت آنلاین و توسط فروشگاه‌ های معتبر با قیمت مناسبی به فروش می‌ رسند.  مشتریانی که قصد دارند به صورت آنلاین اقدام به خرید کنند، می‌توانند به وب سایت رسمی مراجعه کنند و با مراجعه به این وب سایت اطلاعات لازم را کسب کنند، سپس اقدام به خرید نمایند. ما در این مجموعه تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌ ایم تا نوع درجه یک محصولات موجود در بازار را با قیمت مناسبی عرضه نماییم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما