عمده فروشی آجر سفال در سراسر کشور

از خاک رس و سفال برای تولید آجر استفاده می
شود. از آجر سفالی برای ساختمان سازی استفاده می شود.چه دیوار بیرونی چه داخلی.فروش عمده آجر سفال از کسب و کارهای با منفعت در کشور می
باشد. این نوع از آجرها به عنوان مصالح به شکل صنعتی تولید می شوند.در حقیقت نوعی
سنگ هستند که تغییر شکل یافته گل می باشند. بیشتر به عنوان مصالح ساختمان از آنها
استفاده می شود.این آجرها با توجه به اینکه نوع ماده تشکیل دهنده اش چیست انواع
مختلفی دارند. آجرهای سفال از جنس رس دارای قدم هزارساله است
.

 عمده فروشی آجر سفال در سراسر کشور

ضخامت های مختلف آجر سفالی

ضخامت های مختلف آجر سفالی

ضخامت آجر سفالی مختلف است
و درجه بندی گوناگونی دارد.تیغه 15سانتی،10سانتی.باید به این نکته اشاره کرد که
آجر سفالی با ضخامت 15 سانت خاصیت عایقی بهتری دارد
استفاده از آجر سفال منافع
زیادی دارد. زمانی که از آن استفاده می شود،سیمان کمتری در ساخت و ساز بکار می
رود. سرعت انجام کار افزایش می یابد به همین علت هزینه استخدام کارگر را کاهش می
دهد. بسته به اینکه از چه ضخامتی استفاده شود می تواند عامل خوبی برای عایق حرارتی
و صوتی باشد. مزیت دیگر آن وزن کم آجرسفالی ست که همین امر هزینه حمل و نقل را
کاهش می دهد
.آجر
سفال یک نوع سفال است که به شکل استاندارد برای ساختمان سازی بکار می رود.به شکل
مستطیل پر سوراخ دار می باشد.اینگونه آجرها برای ساختن دیوار،طاق و تیغه به کار می
رود
.

چگونگی تشخیص آجر سفالی خوب

چگونگی تشخیص آجر سفالی خوب

کیفیت ساخت آجر سفال متفاوت است و سه
نوع مختلف دارد.ممتاز،درجه یک و دو. لذا در تشخیص آجر سفالی باید به چند نکته توجه
کرد. کیفیت آجر سفال به کیفیت دیواره داخلی اش وابسته است. از آنجایی که بیشترین بار
بر روی دیواره داخلی آجر است باید بدون خوردگی باشد. این فاکتور مهم ترین عامل در
شناخت آجر سفال خوب است. همچنین آجر سفال باید رنگ یکنواخت زرد داشته باشد. در غیر
اینصورت بیانگر آن است که مواد اولیه نامناسب در تولید آجر سفال بکار رفته
است. همینطور یکدست نبوده آجر نشانه بیش از حد پخته شدن است.هر مکان از کشور که به جای سنگ فراوانی خاک وجود داشته باشد می توان کوره آجرپزی به پا کرد و تولید آجر سفال گری را در حجم بالا انجام داد.همین امر موجب جذب نیروی کار و اشتغال زایی می شود.

فروش عمده آجر سفالی در تهران

فروش عمده آجر سفالی در تهران

به منظور بازاریابی آجر باید بر
روی خرده فروش ها و فروشگاه های مصالح کشورهای در حال توسعه تمرکز کرد.باید
ابزارهای تشویقی و تخفیف های مناسب برای جذب مشتری استفاده شود.برای خرید عمده آجر
سفال روش های مختلفی وجود دارد؛خرید از آجرپزی،نمایندگی ها،مراکز فروش،مصالح
فروش، سایت های اینترنتی.در صورتی که به صورت عمده خرید انجام بگیرد می توان تخفیف
های بیشتری دریافت کرد و هزینه حمل و نقل نیز کاهش می یابد. 

باید چندین مرکز فروش را انتخاب
و بعد از مطالعه کاتالوگ هر کدام در مورد شرایط فروش مطالعه نمود
.تبلیغات
از مهم ترین روش های فروش هر سازمان می باشد.باید در امر تبلیغات ابتدا مخاطب و
بازار هدف
 را شناسایی کرد. برای فروش عمده
آجر سفال باید به سمت انبوه سازان ساختمانی رفت چرا که ظرفیت تولید آنان برای
بازار هدف فروش مناسب است.هزینه جستجو و بازاریابی نیز کاهش می یابد
.

مهم ترین قسمت آن است که مشتری مزیت رقابتی کالای
شما را نسبت به کالای رقبا درک نماید.مشتری مداری و ارتباط با مشتری عامل بعدی
فروش می باشد.
 منافع و کیفیت محصول را باید برای بازار مشخص
نمایید.داشتن یک استراتژی مطلوب برای بازاریابی آجرهای سفال مهم می باشد. که برای
رشد و توسعه فروش لازم است.باید استراتژی مناسبی طراحی کنید که مزیت رقابتی تولید
شما را برای خریدار توضیح دهد
.

همچنین انگیزه و هدف مشتری را باید شناسایی کرد تا پیام را متناسب با
نیاز مشتری طراحی کرد.باید این را بدانید که مشتری محصول را خریداری نمی کنند بلکه
مزیت و کیفیت محصول شما را خریداری میکنند .زمانی که محصول شما نیاز مشتری را
بتواند برآورده نماید خریداری می شود.ممکن است رقبا نیز آجر سفال تولید کنند شما
باید بتوانید ارزش بیشتری نسبت به رقبا برای مشتری ایجاد کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما