فروش آجر سفال 15 سانتی تیغه ای کرمان

آجر سفال دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد است و برای جداره های خارجی ساختمان به مصرف می رسد. این محصول از استحکام بالایی برخوردار بوده و به ایمن سازی ساختمان کمک می کند. فروش آجر سفال 15 سانتی تیغه ای کرمان با استفاده از فروشگاه اینترنتی به صورت غیر حضوری امکان پذیر است. آجر سفال کرمان به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت به فروش می رسد.

فروش آجر سفال 15 سانتی تیغه ای کرمان

بررسی ابعاد مختلف آجر سفال تیغه ای

بررسی ابعاد مختلف آجر سفال تیغه ای رایج ترین ابعاد مختلف آجر سفال تیغه ای را می توان در زیر مشاهده نمود:

  • 20*20*20
  • 20*20*15
  • 20*38*15

دو مورد اول برای دیوارهای خارجی به کار می روند و مورد سوم برای دیوارهای داخلی بهترین گزینه است. برای دیوار های داخلی بهتر است از آجرهایی که تیغه آنها بین 10 تا 8 سانتی متر است استفاده شود.

همچنین تیغه هایی با ابعاد 7 و 5 سانتی متر نیاز تولید می شود. این آجر به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی عمل می کند که به دلیل استفاده از فوم در آن می باشد. وجود فوم در آجر بر ضخامت و استحکام آن می افزاید و ویژگی های منحصر به فردی به وجود می آورد.

این محصول برای ساختمان هایی که از طبقات بالا برخوردار می باشند مناسب بوده چرا که دوام و مقاومت آنها را افزایش می دهد. آجرهای فوم دار برای مناطق خشک گزینه مناسبی است.

صادرات آجر سفال کرمان در سال 99

صادرات آجر سفال کرمان در سال 99 صادرات آجر سفال کرمان در سال 99 با افزایش بی سابقه ای رو به رو شده است. آجر سفال صادراتی به بسیاری از کشورها و نقاط مختلف به صورت انبوه انجام می‌شود. این محصول توسط تولید کنندگان داخلی با استفاده از بهترین ماشین آلات و دستگاه های روز ساخته شده است و به صورت عمده و کلی روانه بازار بین المللی می شود.

بسیاری از کشورها خواستار این محصول هستند و روزانه به سفارش عمده آن می پردازند. به این جهت از بین باکیفیت‌ ترین و مرغوب‌ ترین تولیدات ایرانی محصولات را انتخاب نموده و به عرضه آنها پرداخته می‌شود.

مشتریان در خارج از کشور می توانند به هر میزانی که می‌خواهند این محصول را خریداری نمایند. قیمت این کالا بسیار مناسب بوده و همه افراد می توانند به راحتی آن را تهیه کنند. صادرات محصول برای تولید کنندگان بسیار مهم است و موجب رونق کسب و کار آنها می‌ شود.

به دلیل فروش بالایی که این محصول در بازار خارجی از آن خود کرده است تولید کنندگان به تولید انبوه و عمده آن به صورت شبانه‌ روزی پرداخته‌اند. شما نیز می توانید این محصولات صادراتی را با مرغوبیت بالا سفارش داده و از مزایا و خصوصیات آن بهره کافی را ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما