فروش عمده بلوک سقفی یزد

از مهمترین مصالحی که در ساخت و ساز از آن استفاده می شود، باید بلوک سقفی را مثال زد که این محصول به دلیل کیفیت بالا در مراکز فروش این محصولات در شهر یزد به صورت عمده به فروش می رسد، بلوک سقفی از ویژگیهای بسیار زیادی برخوردار است که مهمترین آنها مقاومت و استحکام بیش از حد این محصول می باشد که باعث شده است برای سقف یا وسط تیرچه ها از این بلوک استفاده شود.

بلوک سقفی یزد جزء بلوکهایی است که دارای حفره های توخالی درون خود می باشد، این نوع بلوک سقفی دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله آنها می‌ توان به بلوک سفالی و بلوک سیمانی اشاره کرد که هر کدام از این محصولات با توجه به سازه ساختمان توسط معماران ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر بخواهیم بلوکهای سفالی را با سیمانی مقایسه کنیم به این نتیجه می‌ رسیم که بلوکهای سفالی بهترین گزینه برای استفاده هستند به این دلیل که وزن سبک داشته و قابلیت جابجایی آنها راحت است ضمن این که عایق عالی در برابر حرارت می باشند و از لحاظ قیمتی هم قیمت مناسب تری به نسبت بلوکهای سقفی سیمانی دارند، ویژگیهای ذکر شده باعث می‌ شود تا اکثر افرادی که برای خرید بلوک سقفی به بازار مراجعه می کنند آنها را از نوع سفالی خریداری نمایند.

 

فروش عمده بلوک سقفی

در هنگام بررسی قیمت در بازار فروش عمده بلوک سقفی، عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند که از جمله آنها باید به سطح کیفیت این نوع بلوکها، اندازه و سایز آنها و همچنین خرید عمده و جزئی این محصولات اشاره کرد.

بیشتر افرادی که به بازار فروش عمده بلوک سقفی مراجعه می‌ کنند این محصولات را در تعداد بالا خریداری می کنند تا هم محصولات با کیفیت عالی و اندازه های یکسان داشته باشند و هم این که خرید آنها اقتصادی و به صرفه تر شود.

از دیگر مزیتهای خرید بلوکهای سقفی درجه یک  می توان به مقاومت آنها در برابر اشتعال و آتش سوزی اشاره کرد به دلیل اینکه بافت این بلوک‌ها سفال است در برابر آتش مقاومت خوبی دارند، همچنین طرز کار با این محصولات بسیار آسان است و اکثر معماران ساختمانی با استفاده از بلوکهای سقفی در مدت زمان کوتاهی اقدام به سقف زدن در ساختمانها می کنند، این محصولات دارای حفره های بسیار متعددی درون خود هستند که به راحتی ملات درون آنها جا می گیرد و بلوکها بر روی سقف مستحکم می شوند.

 

بلوک سقفی یزد

در هنگام تولید محصولاتی مثل بلوک سقفی یزد، تولید کنندگان از خاک رس درجه یک که ماده اصلی این نوع محصولات است استفاده می کنند و آنها را با ابعاد مشخص، در قالبهای گوناگون تولید می نمایند به همین دلیل هم انواع بلوکهای سقفی یزد موجود در بازار دارای تنوع زیادی از لحاظ سایز هستند.

این نوع بلوکهای سقفی دارای اندازه های استاندارد می باشند که به راحتی مابین تیرچه های سقفی قرار می‌ گیرند و از پر استفاده ترین نمونه های بلوک می باشند، در اکثر فروشگاه های عرضه مصالح ساختمانی این نمونه بلوک سقفی با رنگهای متنوع و سایزهای گوناگون وجود دارد و خریداران می توانند آنها را با هر رنگ و سایز خریداری کنند.

خریداران محترم برای خرید بلوک سقفی یزد می توانند به مراکز فروش این محصول که به صورت مستقیم در کشور فعالیت می‌ کنند، مراجعه نمایند و پس از استعلام قیمت این نوع آجرها اقدام به ثبت سفارش این محصولات به صورت حضوری نمایند.

اما افرادی که دسترسی به فروشگاه‌ های حضوری ندارند، برای سفارشات خود در حجم بالا می‌ توانند به صورت اینترنتی هم اقدام کنند، سایت این مجموعه فروش آماده ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به مشتریان است که خریداران این نوع بلوک سقفی می توانند از سراسر کشور،  سفارشات خود را در این مجموعه ثبت کنند و در مدت زمان کوتاهی آنها را دریافت نمایند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما