قیمت عمده آجر سفال قرمز در بازار تهران

قیمت عمده آجر سفال در تهران، این کلان شهر بزرگ به دلیل وجود نمایندگی ها و مراکز عرضه کننده آجر سفالی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. محصولات عرضه شده در این مراکز از بهترین شرکت های تولید کننده آجر سفالی خریداری شده و به صورت مستقیم و با حذف دلالان برای فروش در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این محصول به دلیل ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی که دارد از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار می گیرد.

آجر قرمز باکیفیت از جمله آجر هایی است که در سطح مقطع آن ۱۰ سوراخ ۱.۵ تا ۲.۵ سانتی متری می باشد. سوراخ های که بر روی سطح آجر وجود دارد باعث استحکام دیوار می شود. آجر های عرضه شده در این مراکز دارای انواع مختلفی است که با توجه به ضخامتی که دارند، کاربردشان در ساخت و ساز نیز متفاوت می باشد.

قیمت عمده آجر سفال قرمز در بازار تهران

صادرات آجر سفال برای کسب درآمد بیشتر

صادرات آجر سفال برای کسب درآمد بیشتردر حال حاضر هنوز تاریخ استفاده از اولین آجر سفالی و جایگزین نمودن آن به جای سنگ در تاریخ زندگی بشریت مشخص نمی باشد و همگی فکر می کنند انسان های قرون باستان پس از پختن گل و مشاهده کردن استحکام محصول بدست آمده در مقایسه با کلوخ، اقدام به تهیه آجر نموده اند. آجر های که با خاک رس تولید شده است یکی از قدیمی ترین نوع آجر های تولید شده نسبت به مابقی آجر ها می باشد. در بسیاری از شهر های کشور ایران مانند کاشان، یزد و … بقایای کوره های آجر سفالی پیدا شده است که محققین قدمت این کوره ها را به هزاره چهارم قبل از میلاد تخمین زده اند.

پس می توان نتیجه گرفت کشور ایران یکی از قدمت دار ترین کشور های است که در زمینه تولید سفال فعالیت می کنند. امروزه این شرکت ها توانسته اند علاوه بر تامین نیاز بازار برای کسب درآمد بیشتر به صادرات اجر سفال به بسیاری از کشور ها مانند: کشور های حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان و … بپردازند.

قیمت عمده آجر سفال قرمز در بازار

همانطور که بیان نموده ایم آجر سفالی و آجر نمای نسوز از جمله مصالح ساختمانی است که در گذشته تاکنون برای دیوار چینی و دیوار کشی منازل از آن استفاده می شده است. اما با گذشت زمان و به روز شدن سبک ساخت و ساز ساختمان ها نسل جدیدی از آجر های سفالی تولید شده است. خاک رسی که به صورت عامیانه به عنوان خاک سفال نیز شناخته می شود، مواد خام اولیه ای است که در تهیه آجر استفاده می شود. این آجر های سفالی به سه نوع روش تهیه می گردند که عبارتند از:

  • آجر قالبی
  • آجر صنعتی
  • آجر سفال دست ساز

قیمت آجر سفال تهران با توجه به نوسانات نرخ ارز برای خرید مواد اولیه متغیر بوده و شما می توانید با مراجعه نمودن به مراکز و نمایندگی های این محصول در سراسر کشور لیست بروز قیمت این محصول مطلع شوید و یا این که با مسئولین و کارشناسان ما در ارتباط باشید تا آن ها علاوه بر مطلع ساختن شما از قیمت بروز آجر سفالی قرمز ، محصول مورد تقاضای شما را با کیفیت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما فراهم سازند.

شرکت تولید کننده آجر سفال در تهران

شرکت تولید کننده آجر سفال در تهرانشرکت های بسیاری در سراسر کشور وجود دارد که در زمینه تولید انواع آجر سفال قرمز ئ آجر نسوز شیراز با استفاده از بروز ترین دستگاه ها و با کیفیت ترین مواد اولیه مشغول به فعالیت می باشند. این کارخانه های آجر، محصول خود را پس از گذراندن مراحل مختلف مانند: حفاری و استخراج مواد اولیه، آماده کردن مواد اولیه، قالب گیری، خشک کردن، تخلیه و انبار تولید و در اختیار مراکز فروش برای عرضه به مشتریان خود قرار می دهند.

اگر شما محصول خود را از مراکز و نمایندگی های عرضه کننده معتبر، شرکت آجر سفال قرمز خریداری نماید، دیگر نگران هیچ گونه به هدر رفتن آجرهای سفالی در اثر حمل و نقل و بسته بندی نامناسب نباشید، چرا که محصولی که شما از این مراکز خریداری می نماید بر روی پالت قرار گرفته و بسته بندی شده و در نهایت توسط لیفتراک بارگیری و در محل مورد تقاضای شما تخلیه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما