قیمت فروش عمده آجر سفال با سودآوری بالا

آجر سفال از قدیمی ترین آجرهای مصرفی است که از جنس خاک رس یا خاک سفال و همینطور ترکیبی از آن ها می باشد. این آجرها که قدمت آن ها به چند هزار سال می‌رسد؛ مراحل تولید را در کوره های صنعتی آجرپزی و همینطور به روش دستی طی کرده و در آخر به عنوان آجرهایی با دوام، مستحکم و در انواعی از آجر سفالی ماشینی و دستی ارائه می شوند. همچنین قیمت فروش عمده آجر سفال بسیار مناسب بوده و این یکی دیگر از امتیازات خوب محصول است که با سودآوری بالایی همراه می باشد.

قیمت فروش عمده آجر سفال با سودآوری بالا

دسته بندي انواع آجر سفال تبریز

دسته بندي انواع آجر سفال تبریزتبریز یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان انواعی از آجر در سطح کشور به شمار آمده و آجرهای متنوع و مناسبی مانند آجر فشاری دانه ای را تقدیم بازار فروش کرده است.
یکی از آجرهایی که مورد عرضه و ساخت از سوی کارخانجات آجرپزی تبریز قرار گرفته و از قدیم الایام تا به الان در حوزه مصرف وجود داشته است؛ آجر سفال می باشد.
این آجر از قدمت و عمری بیشتر نسبت به همه آجرهای موجود در بازار برخوردار بوده و تاریخی چند هزارساله را به خود اختصاص داده است.

در گذشته برای ساخت آجر سفال فقط از روش های دستی استفاده می شد؛ اما حالا با وجود رواج کوره های صنعتی آجرپزی، تولید این مصالح مقاوم به راحتی امکانپذیر شده و می توان آن را در زمان کوتاه تری مورد تولید و ساخت قرار داد.

اما لازم است بدانید که از آجر سفالی، نمونه های مختلفی وجود دارد که برای اشاره به انواع آن از موارد زیر استفاده کرده ایم که تقاضا داریم به آن ها توجه داشته باشید:

  • انواع آجر سفالی شامل آجرهای دیواری سفالی و آجرهای سقفی سفالی دسته بندی می شوند؛ آجرهای نوع دیواری از طول و عرض بیست سانتی متر برخوردار بوده و آجرهای نوع سقفی هم طول و عرض کمتری را به خود اختصاص داده اند.
  • همچنین این آجرها از حیث کیفیت، به دو نوع آجر سفالی درجه یک و درجه دو تقسیم می گردند.
  • گفتنی است که آجرهای درجه یک سفالی دارای وزن کمتر و سبک تری بوده و همچنین از آثاری مانند شکستگی و ترک خوردگی به دور خواهند بود.
  • دسته بندی دیگری که می توان برای آجرهای سفالی انجام داد؛ عبارتند از: آجر سفال تیغه 15 سانتی درجه یک، آجر سفال تیغه 15سانتی درجه دو، آجر سفال تیغه 15 سانتی فوم دار درجه یک، آجر سفال تیغه 15 سانتی پشم و شیشه درجه یک، آجر سفال تیغه 10 سانتی درجه یک و آجر سفال تیغه 10 سانتی درجه دو.

نحوه انتخاب بهترین آجر سفال

نحوه انتخاب بهترین آجر سفالبرای اینکه بتوانید به نحوه انتخاب آجر سفال به بهترین شکل ممکن بپردازید؛ نیاز است تا ابتدا این آجر و مشخصات فنی و ظاهری آن را به خوبی بشناسید.
در نتیجه با شناختی که از این محصول پیدا خواهید کرد؛ می توانید انتخاب مطلوب تر و مورد پسند تری را از آجر سفال و انواع آن به انجام برسانید.

حالا برای اینکه شما را با مشخصات این آجر آشنا ساخته و نحوه‌ی انتخاب را برایتان آسان تر سازیم؛ به گزینه های زیر استناد کرده ایم:

  • این آجر که از سوراخ های مربع و مستطیلی فرم در بدنه تشکیل یافته؛ دارای وزن بسیار کمی است.
  • رایج ترین اندازه‌ی موجود از این آجر در بازار که مورد تقاضای بیشتری هم قرار گرفته است؛ سایز 18*18*13 می باشد.
  • این آجر دارای خطوطی در سطح بیرونی خود بوده و در طیف رنگی روشن تا کمی تیره تر موجود است.
  • همچنین سطوح یکنواخت و یکپارچه نیز در این آجرها قابل مشاهده می باشد.

مرکز خرید و فروش آجر سفال

مرکز خرید و فروش آجر سفالبا وجود استفاده بسیار از آجر سفال و آجر فشاری یزد برای دیوارچینی های مختلف و همینطور نماکاری، فروش آجر سفال در هر یک از مراکز خرید با رواج بسیار خوبی همراه بوده است.
در واقع آجر سفال در کنار همه‌ی مشخصات فنی مناسب و استاندارد خود، با کمترین قیمت ممکن نسبت به سایر آجرها به فروش رسیده و همین امر عاملی برای تحریک بیشتر خریداران نسبت به خرید این آجر کاربردی بوده است.

ضمن اینکه هزینه اجرایی کار توسط آجر سفال بسیار مقرون به صرفه بوده و این دلیل را هم می توان به عوامل پرفروش بودن آجر سفال اضافه کرد.
پس اگر به دنبال خرید آجرهای درجه یک، با خاصیت جذب آب پایین، با عمر طولانی و کمترین میزان استهلاک هستید؛ می توانید روی آجر سفال برای انتخاب تمرکز نمایید که با وجود قیمت ایده آلش، صرفه جویی در هزینه را هم برایتان به دنبال خواهد آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما