مرجع خرید آجر سفال درجه یک در قم

آجر سفال قم از مصالح پرکاربرد در نمای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی به شمار می آید. در این استان انواع جدیدترین انواع آجر درجه یک با بهره گیری از مواد اولیه مختلف طراحی و تولید می شود. در این مرکز به عنوان بزرگترین مرجع خرید آنلاین، بهترین آجرها با قیمت کارخانه برای خریداران عمده در سراسر کشور ارسال می شوند. توزیع ارزان این محصولات چه مزیت هایی را به همراه دارد؟

مرجع خرید آجر سفال درجه یک در قم

طبقه بندی انواع آجر سفال بر اساس کاربرد

طبقه بندی انواع آجر سفال بر اساس کاربرد آجر سفالی و آجر ماشینی سوراخ دار که در بازار مصالح ساختمانی به آن بلوک نیز می گویند از ترکیب خاک رس، خاک سفال و آب تولید می شود. انواع آجرها از نظر نوع کاربرد به دو دسته کلی دیواری و سقفی تقسیم بندی می شوند که نوع دیواری آن اغلب در ضخامت های 8، 10، 12، 15، 20 و 25 تولید و در بازار قابل تهیه هستند.
داشتن رنگ یکنواخت، مقاوم و سفت بودن بدنه آجر، بافت همگون و عدم وجود ترک خوردگی بر روی بدنه آن از جمله موارد هستند که در هنگام خرید ارقام مختلف این مصالح باید به آنها توجه شود. این محصولات از نظر درجه کیفی نیز به دو گروه درجه یک و دو تقسیم می شوند که هر کدام قیمت و نرخ متفاوتی دارند. به طور کلی انواع آجر سفالی از نظر نوع و سایز تیغه ها شامل موارد زیر هستند:

  • آجر سفالی تیغه 15 سانتی متری درجه یک
  • آجر سفالی تیغه 10 سانتی متری درجه یک
  • آجر سفالی تیغه 15 سانتی متری فوم دار
  • آجر سفالی تیغه 15 سانتی متری پشم و شیشه

به عنوان مثال از آجرهای دارای پشم شیشه به عنوان نوعی عایق حرارتی برای دیوار چینی استفاده می کنند. نمونه های فوم دار نیز دارای قابلیت های کاربردی متفاوتی هستند که وزن هر کدام به صورت تقریبی حدود سه کیلوگرم است.

بازار توزیع آجر سفال قم در سال جدید

بازار توزیع آجر سفال قم در سال جدید با توجه به اینکه حجم قابل توجه ای از انواع آجر سفال سنتی و مدرن و آجر نسوز سهند در استان قم تولید می شوند، نوسانات قیمت کارخانه های تولیدی این مرکز، عامل مهمی در تعیین نرخ روز این محصولات در بازار سراسر کشور هستند.
برای خرید آجر سفال قم در سال جدید با قیمت ها رقابتی می توانید از خدمات بازارهای آنلاین نهایت بهره را ببرید. در این مرکز به عنوان بازار توزیع آجر سفال آنلاین، انواع تولیدات با قیمت ارزان برای خریداران عمده و شرکت های فنی مهندسی ارسال می شوند.
در صورت عدم آشنایی با نوع آجر و کاربرد آنها در صنعت ساختمان سازی می توانید از طریق مشاوران فروش، بهترین و مناسب ترین نوع آجر را انتخاب و بدون نیاز به مراجعه حضوری آنها را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما